Godmorgon alla läsare

Vaknade för en liten stund sen, Hanna har sovit här.   Igår hade vi väldigt kul, de tror jag alla tykcte. Ett tag fick vi ett ryck och satte på högsta volym på mina högtalare (och dom är de bra volym på) och så tog vi massa bilder och dansade. Haha´,  det har jag aldrig varit med om innan ;) men kul var det. Vi såg faktiskt melodifestivalen också, vi tjockade oss som grisar alltså. Ni såg ju bilden jag la upp igår, tänk allt de plus typ 5 kg godis haha. Vi gick ut också, mötte lite polare. Jag orkar inte berätta om hela kvällen så lägger bara ut lite bilder så kanske ni fattar att vi hade kul ;)

CIAAOO DÅ ;) ©



Lägger ut mer bilder, sen när jag fått dom från dom andra ;)
Tack för en trevlig kväll tjejer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0