ute & glider



Har varit ute med alla.Eller en del av gängen om man säger så, vi hade det softish. Nu har jag och Sanna snackat. Vi ska in till stan och träffa lite folk, och om vi inte hittar dom drar vi till corner sa vi. Parkerar moppen hemma i stan så slipper den bli stulen, den e ju så snygg :D Hahah. Men ska iallafall dit nu och det kommer bli jätte kul. Som jag sagt många gånger så mobilbloggar jag, och det gör jag faktiskt men de kommer aldrig upp och jo, jag kan fortfarande mobilblogga jag har kvar men dom uppdateras aldrig. Det är något fel, Men ska försöka men om det inte kommer något så vet ni varför. =). Har gjort iordning mig, så nu åker jag Ciaoooooo<3

BTW, kolla in vilken fit registreringsskylt vi hittade :D hahah. smindigt! Eller hur?
Och en annan sak, jag har laddat upp en till meningslös video, den hittar du längst ner på sidan! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0