ursäkta mitt beteende

Ni får ursäkte hur jag har betett mig idag, men jag är helt slut och jag är inte alls pepp på någonting just nu. Imorgon har jag mitt engelska prov och det har jag inte ens hunnit öva på det, nu komer jag säkert få ig i engelska bara för det, hoppas inte de :( Ska se om jag fixar det imorgon iallafall, eller om jag får göra det på fredag! Har så mycket just nu. Är skönt att jag klarat av så mycket i skolan iallafall men nu är det liksom bara två dagar kvar på denna veckan i skolan och jag har engelska bok reccension kvar, engelska prov, so prov " de frågor ja inte klarade", sv redovisningen om jordbävningar, bokprat om svenskaboken och idag hade jag tydligen nationella i no man skulle göra någon labb och det haf jag inte fått reda påp! Jag tror jag dör. Just nu känner jag att jag hatar Barkestorp skolan och allt dess innehåll. Funderar på att stanna hemma imorgon och ha en heldag plugg eftersom jag känner mig halv svag i kroppen. Jag sov ju i 3 timmar idag på dagen, och det gjorde jag i går med, som jag sa, jag känner att det är för mycket just nu, någon annan som håller med mig? Skönt att allt med melodifestivalen är över också. Nästa vecka är fullt upp, vi har många chill dagar, men det är även mycket som händer utanför skolan, alltså 9:ornas avslutningsfest som är på måndagen, och vår klassdag som vi ska grilla och mysa på, den är på onsdagen och massa annat. Kommer jag orka!

Inget bilbingo blev det idag heller, mycket man planerade idag som inte hände, skulle även till kussen och hämta Paris Hilton programet "my new best friend" videon som hon hade spelat in, men icke sa nicke. hade även tänkte mig att ta ett härligt bubbel bad med ansiktsmask och ligga och tina bort i alla mina funderingar. Men näe, så blev det inte heller. Hur ska jag göra med alllllt. Jag får panik!


Mumms vad sugen jag blev på kall gurka när jag fick syn på den bilden ahha. Någon som håller med eller, just nu vill jag bara gå ner och dricka kall saft och käka kall gurka, men kommer jag dissa den iden också eller. Näe faktiskt inte jag måste verkligen ha lite näring i mig nu, hade tänkt läsa på de glosor vi hade, så jag har koll på dom iallafall så jag kan få några poäng på provet. Sen ska jag lägga mig och sova, för det behöver jag också...







Idag gick jag ner till soffan och lade mig också..... Haha, kollade faktiskt på mtw " America's best dance crew. Har kollat på det någon gång innan och det är så bra. man får sådan lust att dansa, för ett år sen lite mer, så gick jag på disco. Det var skit kul. När man säger disco tänker många 80-tals dans när man gör peace tecknet och drar förbi ögonen och svänger på höfterna, os.v Men så är verkligen inte disco dans, det är mycket med snabba rörelser och mycket med armar och ben samtidigt. Skit kul, men hann inte med eller rättare sagt hade inte tid för att fortsätta. Mådde inte särskilt bra under den tiden heller. Men nu vill jag hellre börja på street. =)  Första gången när ajg kollade på detta så sår jag en grupp som jag fastnade för, och idag då när jag knappade mellan kanalerna då fick jag se att det var min grupp och en annan som var i finalen. Blev skit glad, och till slut vann den gruppen jag hejjade på! (Y) Sikken tur man har ibland va. Nu ska det tydligen börja en säsång 3. Kommer bli kul, och den kommer jag följa från början till slut. Nu har jag två program som jag tänker följa. Minns ni att jag tjatade om att jag inte följde något program och gärna ville de, nu har jag både americas best dance crew och paris hilton " my new best friend" ;) Ser fram emot detta, fast synd att paris program håller på under sommaren då man inte har någon tid alls i världen för att sätta sig och kolla på tv. men ska försöka, det kan bli min ensamna stund som jag behöver. har alltid folk omkring mig. När man sover i en halvtimma har man massa ny inkomna sms och obesvarade samtal. Så när de är så kommer jag stänga av mobilen och bara mysa för mig själv =) Det låter super. äsch men nu ska jag faktiskt ner ohc göra det jag sa innan, DRICKA SAFT OCH KÄKA GURKA :D CIAAOO<3

Btw, här är en bild på vinnarna som vann America's best dance crew 2008/2009

SUPER CR3W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0