Tudiluluu

Tjena allesammans, härligt väder ute idag! Jag hade jätte kul igår va riktigt kallt att ta moppen hem sen, fast de gick bra ändå :P Vaknade runt 10 tiden idag, satte mig nere en stund och satte på en film, spiderwick skit bra fantasy film (Y) Satt också med vibdra tonen runt magen haha. Undra om det kommer ge resultat sen.. Fanny ringde sen och frågade om hon fick köpa mina gråa mjukis och då fick hon de, 70 spenn, inte dåligt va? Sen åkte jag mamma & Liza in till stan, vi kollade lite på skokällarna, och lite andra affärer, sen stack vi till Ikea. Åt lite mat och köpte nya stuff hehe. Hittade skit coolt tyg! jag ska nämligen klä om min soffa den är bege och ful nu. men hade tänkt färga själva stommen svart och sen  klä om dom stora kuddarna i något coolt typ, hittade detta, men vad tycker ni?


Blev helt kär, så ska nog satna så det tror jag :D

Sen åkte vi hem och gick in på ica en snabbis. Köpte nytt hårspray och shampo och de idag! (y)

Som jag skrivit för länge sen, de är det bästa shampot som finns! Prova gör det =)


När jag kom hem så kom David och Krille till mig. Vi satte oss och spelade spyro lite, sen kom Henke också. Riktigt trevligt har vi. Nu är vi lite folk här hemma, väntar på att Sanna ska ringa när hon har vaknat, hon sover alltid länge hehe. CIIAOOOO<3




Imorgon har vi 9:ornas avslutningsfest, det kommer bli skit kul, det är ju jag som är konfransjer. Jag kommer att dö! Ska även vara delaktig i lekar pch lite annat på festen. Hoppas bara kläderna jag ska ha på mig blir fint! Ska i hårförlägningen och göra stora fina lockar. Har redan lagt ut en bild på vad jag sak ha på mig. Så det kan ni kolla, det är en rosa topp och en balong kiol från gina tricot =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0