Tjobre

Godmorgon. vaknade för någon timma sen. Är faktiskt redan klar. Om en timma typ så ska vi åka till farmor på kalas. Hon fyller år, hon kanske blir ledsen när jag berättar att jag inte har någon aning om hur gammal hon är hehe, men det får hon leva med. Vi ska iallafall åla dit, då ska vi också prata med henne om jag kunde hyra hennes källare och renovera den precis som jag vill. Vi har snackat om det innan så jag tror att det går.

Igår på film/mys/chill kvällen hemma hos mig planerade jag och lite folk att åka upp till min camping på torsdag och sen på fredagen så åker vi till köping och festar. Det låter som en ide va! Vi tar bussen hem till böda från köping på natten igen. Så det kommer bli skit kul, vi har sagt att vi ska sova i mina husvagnar. Vi har två stycken så om mamma och dom sover i ena, tar vi hand om den andra ;) Kommer iallafall bli skit kul. Jag tror det blir, jag Hanna Leni Fanny Leo Fille och kanske någon mer kille. Ingen aning. Om det är någon mer som vill hänga på säg till mig. (: Eftersom jag har bott där varje år sen jag föddes så kan jag allt på öland nästan, och förra året träffade jag jätte många ungdommar som jag fortfarande har kontakt med, så det är skit kul. Dom kanske ska vara där nu på midsommar så då ska jag äntligen få träffa dom igen efter ett helt år! Mumms på det. Förra året måste jag nog erkänna var det bästa. Det var helt underbart asså. Men hur som helst så vi kommer iallafall stanna där från torsdag till söndag tror vi. Det blir ju till att bada, sola mysa festa och verkligen umgås med varann, vi har varit lite dåliga med det på sista tiden.


Visst blev mitt hår bra när jag färgade det svart istället. jag är iallafall skit nöjd =) Idag har jag på mig mina favvo tights från gina, som bara är så sköna!! Och så har jag på mig min nya tröja jag köpte igår på gina, och smycken till de. Idag är det verkligen skönt väder ute, det avr länge sen det var det nu. Toppen ju.

Hörs senare sötnosar,  CIIAOOO<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0