Tack för alla fina presenter! =)<3

Tack för allt fint jag fick igår, fick mest smycken och så. Men det var skit bra. =)

- Hjärt halsband där mitt namn stod i, / från härliga moster Liza & Bosse
- Hjärtöronhänge, t-shirt, och pärlhalsband , / från min kära kusin Rickard & hans Carina
- En fin silverkedja, / från brorsan Micke, Maria & ungarna
- Presentkort på ginatricot, / från brorsan Nubbe, Tina & ungarna
- Fin smyckeslåda, / Från syrran Fian, Tommy & lilla Justin
- Smycken, ( 2 armband & ett halsband ) pilgrim, / från Mamma & Pappa <3
- Fint armband märket snö, / Farbror Åke & Helena
- Presentkort på ginatricot, / från min mysiga kusin Mario & Anna
- Fint "smycke" man kan hänga fast den på vad man vill, på ett armband halsband eller vad som & pengar, / från min söta moster Kia & kusin Julia

Och alla fina blommor och krimskrams att hänga runt halsen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0