STADEN SÅ KLART

DAGENS OUTFIT!


Ingen hårförlängning idag inte! ;)

Idag är det underbart vädet ute. Man vill bara lägga sig på en filt och somna. Men har för mycket att göra för att kunna slappa sådär!  BTW, är det bara jag som har märkt att blogg.se har damp idag. :O Varje gång jag ska lägga in ett inlägg så försvinner det och det läggs inte upp. Åhh jag som liksom för en gångs skull skrivit ett skit långt inlägg. Men hur som helst, inlägget innehöll iallafall:

Har varit ute, Efter att vi städat klart i husvagnen så stack leni hem och Hanna & Jag stack och mötte Filip& Martin. Vi chillade ute en liten stund. Sen stack vi hem, Hanna tog bussen och efter någon timma kom Fanny. Vi tog bussen in till stan och i stan hade jag några ärende:

~ Lämna in min telefon
~ Köpa nylonstrumpor till Hanna på H&m
~ Fixade ett sommarbusskort till Fanny
~ Skulle lämnat in mina högtalare/bas till Onoff eftersom det var fel på dom, men det sket jag i. Får blir när jag kommer hem istället.

Nu har jag iallafall kommit hem, och det var mycket trevligt på stan. David & Jonte kom precis och dom ska hjälpa mig med att fixa bloggen lite snyggare. Skriver vidare sen när vi fixat det ;) 

CIIAOOO SÖTNOSAR <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0