SOMMARLOOOOV!! :D

Hejsan hejsan, jag är ledsen att jag inte hunnit skriva på några dagar, men just nu har det varit så mycket att göra, avslutningsfest, middag med klassen, umgås med kompisar, vandring, skolavslutning, fest  os.v. Har haft så mycket att göra så jag har känt att jag var tvungen att vänta med bloggen annars hade jag helt kolappsat. Men nu är att de där över och allt är klart. Det är jätte skönt! Men som sagt sorry.

jag har iallafall haft en jätte bra sista vecka. Igår var verklige den sista gången min gamla älskade klass 9d satt tillsammans i klassrummet. Det var sista gången vi såg varann tillsammans, sista gången vi sprang ut i från kyrkan tillsammans. Och nu finns det inget mer klass 9D från barkestorpskolan. Utan nu är vi splittrade, fast vi klarar ju detta. Och ni ska veta att utan er hade jag aldrig blivit den jag är idag, och jag är super glad över den jag är. Tack alla, och så ni vet kommer ni alltid ha en plats i hjärtat. Kände att vi var tillräckligt mogna för att börja gråta igår när vi splittrades, men självklart att ögonen blänkte på alla, men ändå såg man hur alla var lyckliga. Slutat högstadiet och har klarat allt man ska kunna inom svensk lag! Det är otroligt =)


Jag hade ju självklart på mig min nya fina vita klänning, och så hade jag på mig min skinnjacka och mina nya smycken som jag fick från mamma & pappa. Märket pilgrim, hur fina som helst. Blev jätte glad för alla presenter jag fick igår. Tack så hemskt mycket allesammans. Vi åt hur mycket som helst. När jag kommer hem runt halv 12 tiden så ska vi käka smörgåstårta direkt efter att vi ätit upp den så blir det jordgubbstårta. Mummsigt! Och sen efter det höll jag på att dö, jag trodde att jag skulle spricka. Så jag satte mig nere i fårtöljen och kollade på narnia 2, eftersom att jag alltid somnar till filmer! Så ville se klart den. Men med all den tunga maten i magen så blev jag jätte trött och somnade igen... Åh va tjurig jag blir på mig själv ibland haha. Efter dom 2 timmarna så kom alla gäster för då hade klockan hunnit bli 5. Så då fick jag resten av alla presenter. Och så skulle vi äta tacospaj. Jag trodde jag skulle dö vilken sekund som helst nu, och efter det blev de blåbärspaj och massa andra pajer, fast de klarade jag inte av att äta. Så efter de var jag helt slut. Fanny & Krille kom också, vi gjorde iordning oss sen vid halv 8 tiden stack vi till Sanna, för vi hade fest där. Det var jätte kul och dt var trevligt folk! (Y) Jag kom hem runt 1 tiden igår, så det blev inte så sent. Men det var ju bara bra. Tommy och jag tog sällskap så han körde mig på cyklen. As skönt. Gick upp och lade mig. Vaknade runt 9 tiden, låg och tänkte lite och sen kom jag ocht änka på den där jätte goda drycken som vi hade i kylskåpet som jag bara var tvungen av att dricka lite av, så gick upp och drack den. Det är typ kiviks pärondryck. Helt underbar! Hehe, sen gick jag upp och somnade igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0