Skällby och zorbas

Tyvärr fick jag inte så många bra bilder från avslutningsfesten så kommer ladda upp så fort någon skickar några, för jag har nämligen bara 5 kort!

På skällby ( Tisdagen ) så var det jätte roligt, vi spelade frisbeegolf fast vi gjorde bara 3 banor eftersom vi fattade inte hur man skulle gå. Så jag och Sanna gick och kollade på alla djuren. Taha, vi fastnade för hönsen! Jag blev skit rädd för jag trodde att en av tupparnas hjärna åkte ut, Men det var tydligen Tuppens sak som den har på huvudet, vad heter de nu igen? Men den hade iallafall sjunkit´ihop, läskigt va? :O


(Tryck upp och kolla )

Jag som inte alls är världens djurvän när jag är hemma, älskade dom när jag var där, ville bara myyysa med dom haha. helt sjukt. Vi var där tills klockan blev 1, sen fick vi sticka. Så vi gick mot bussen till stan så vi slapp gå, inte alls långt men ä¨ndå, var helt slut höll på att somna och var jätte kissig. Jag åkte iallafall in med Fredde & Krille. Inne i stan mötte jag upp Fanny för jag skulle va med henne på ungdomsmottagningen, somnade ute i väntrummet haha (A). Sen när hon kom ut stack vi runt och kollade lite på kläder och andra stuff. Hittade även den telefonen jag vill ha live liksom, Fick se hur den såg ut i verkligheten och inte bara på bild. Den var SKIT snygg, och då menar jag verkligen de. Nu har jag bara ångest, vet inte vilken färg jag vill ha. Röd / Svart ? Alltid kul med lite färg, men om jag ska vara ärlig, har jag aldrig haft en svart telefon, och ändå är svart min favvo färg. ;O

MUMMMS! Finns det något annat att säg till denna underbara skapelse! :P

Vi träffade Fredde och Krille igen dom vi skilldes ju åt när jag var med Fanny, men hur som helst. Vi gick runt lite på stan sen och vi sprang in på aldinis och köpte lite saker, och titta vad jag hittade :D den största vattenpipa jag någonsin har sett! :O Den skulle man inte säga nej till, fast min är ju mycket mer praktiskt, den kan man ha i handväskan den kan man hålla i en hand och gå runt med haha ;) Och de kan man nog INTE göra med den kan jag lova.

( Fanny & Krille )

Sen stack vi till Hm en snabbis så jag kunde hitta något som jag skulle kunna ha på mig tills på kvällen. Eftersom vi skulle ju ha middag i bara klassen. Och jag hittade faktiskt ett jätte sött linne, " Bild nedan " men när jag hade hoppat på bussen och vi hade kommit en liten bit, vi var ju fortfarande i stan området, så kom jag på att jag hade velat ha den fast i vitt istället. Men då sa vi att när vi åker in sen så kan vi åka lite tidigare så jag hinner köpa de innan vi ska på själva middagen. När jag kom hem började jag göra iordning mig och satte på mig de nya linnet iallafall då kommer min syrra hem och får se mig i de. "ÅHHH, har du köpt de på hm jag ville ju ha ett sånt :( " Jag bara men då kan ju du få köpa de av mig (Y) Tänkte vara lite snäll så hon slipper åka in till stan och köpa den när hon har Justin att ta hand om. Så då gav hon mig så mycket som linnet kostade. Sen när det blev dags att åka så ringde jag Sanna flera gånger men fick inget svar, så hon åkte ju aldrig in då :( Det var jätte tråkigt. <3 Men hur som helst, när klockan var 17.10 så åkte vi och hämtade Krille och Fredde, sen skulle vi till Hm byta tröjan, sen skulle jag möta upp pappa igen och lämna en tröja, och allt detta skulle hämda på 20 minuter eftersom vi skulle käka middag vid halv 6 ! Tror ni inte att jag greps av panik eller, jo det gjorde jag fast vi han ändå, och det kan jag inte förstå hehe. Men problemet när jag var på hm  sen  så är ju självklart de vita linnet slut i min storlek! Tror ni inte att jag blir tokig eller, så jag får ju köpa samma linne en gång till, hehe. Men jag är nöjd ändå. Ni får veta sen....



Sen var det iallafall middag och allt kändes lungt och skönt. Hände otroligt många saker undertiden som var roliga men hände också jobbiga saker, träffade Martin och han har blivit jätte sjuk, så kändes läskigt att se honom, han såg helt slut körd ut. Och hoppas allt blir bra med honom. Sen hände den lite annat med. Vi hade iallafall det skit trevligt, Efter att vi hade varit på zorbas och käkat buffén så stack vi till baronen och åt klass i mitten, fast jag orkade ingen glass, jag gick runt och tjatade om att jag var kissig nödig helatiden. Hehe. Sen gick vi till slottet och tog massa bilder och hade jätte trevligt. Det började små regna så vi sprang till Corner. Sen efter någon timma kanske så stack alla hem. Jag Fredde Krille & Erika tog bussen hem sist. När vi kom hem så hoppade Fanny på bussen vi satt på så åkte vi till Krille. Där var vi kanske 20 minuter, mindre än de. Sen ringde min mamma och sa att jag hade besök från atlanta. Så då hade Tommy kommit och besökt mig och jag var inte hemma. Så mamma kom och hämtade Krille Fanny och mig. Vi stack ut en stund sen gick vi in och spelade klart Spyro spelet vi var ju nämligen på bossen. Och vi klarade spelet. Sen skulle dom hem och det ösregnade ute! Usch usch, så jag bad mamma att köra dom hem och de gjorde hon. Jag bytte om fort och sminkade av mig, plockade allt iordning, Jag är sån att jag måste alltid ha det städat på mitt rum, annars får jag panik! Så det gjorde jag och låg vaken ett bra tag eftersom jag låg och störde mig på att jag kastat min kräm bakom byrå så jag gick upp och tog upp den sen kunde jag somna om jag ville. Men då ble jag helt plötslig jätte pigg och satte på en film, jags atte på rambo 6. Skit bra är den! Kollade ju på den härrom natten men då somnade jag självklart, som jag alltid gör till filmer. Men igår såg jag den från början till slut iallafall =) Sen somnade jag

Ciiaaaoooo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0