Sista skoldagen över

Wihuu, slutade klockan 1 idag! En helt otroligt chill dag. Började 20 över 8, vid 20 i 9 så skulle vi ha möte till avslutningsfestien. Vi planerade lite smått och sa vad vi hade gjort klart os.v. Sen stack vi med lärarna och hjälpte dom att handla till festen. Så vi åkte till coop och handlade saker för några tusen haha. Skit kul var det! Jag och madde ( vi två som är dom som representerar 9d ).. Vi ville inte åka med Inger en lärare så vi skyndade oss jätte snabbt till Christina, och så bestämde vi att dom andra skulle få åka med henne hem då istället. Men vi var snabba och sprang till hennes bil när vi handlat klart. Vi hade ju iallafall tur som inte behövde dra på vagnarna. Vi bara kastade i allt vi behövde!
 



Haha. Olyckligt vis så köpte jag en godispåse med sånt där riktigt gått godis ni vet, som man bara vattnas i munnen av när man bara kollar på det. Kom till skolan och tänkte, näe ska inte visa den annars kommer alla vilja ha. Sen tar jag upp den för att käka en godis bit och då efter lite saker som hade hänt så fick en kille som heter Fabian damp och drog sönder min GODA GODISPÅSE MED GOTT GODIS I !! -_- så allt åkte ut på golvet. SNacka om att jag blev tjurig. Han ska fett få betala tillbaka de som de kostade. jag som hade planerat att ha de till provet jag skulle ha precis efter den rasten. Men näe de blev inget med de inte. men hade ändå tur eftersom när jag kom upp till Musiken ( som jag skulle ha prov på ) så hade vi inget prov för Heidi tyckte inte att vi behövde typ =) De lät bra. Sen hade vi bara so kvar och där gjorde vi ett mini test om judendomen och jag kunde ju inget men de var bara en skoj grej, det var inget som man behövde veta men ändå ;). Fick även reda på vad mitt betyg blev iår, tyvärr blev det bara ett stort G ;) Men det räcker för mig. Kan ju erkänna att jag inte precis har ansträngt mig för att ha fått de, har inte satsat mer än på G eftersom jag har inte orkat. Hon sa de att jag är väldigt duktig på svenska, så de skulle lika gärna kunna bli ett VG istället men det känns som att det lutar åt G hållet eftersom du inte precis har ansträngt dig. Och jag höll med, för det är sant! Men jag kommer ju in på de jag vill gå så det gör ju inget. Efter de skulle vi ha bild, men de blev inget där heller. Så jag slutade faktiskt vid klockan 1 idag. Mumms. När jag kom hem sten däckade jag i fårtöljen med Grabben i graven brevid gående på tv. haha den meningen lät kul ;) Hann ju aldrig se klart den filmen igår iallafall. Men somnade faktiskt igen så har fortfarande inte sett den. Nu har jag vaknat och hunnit käka mat. fattar inte hur jag kunde somna i detta oväsen hemma. Haha. Tv:n vad på Justin 2Fian min syrras lilla barn skrek" och mamma och Fian snackade. Haha. Men blir väl vanare och vanare. Eller vad säger ni storasyskon?

Ikväll ska vi ha tacos kväll här hemma och komma på film & mysa, jag och tjejerna. Jag är fett sugen på att se en film med Drew Berrymore. Hon är en sådan underbar skådis, hon är alltid så glad och spelar så busig i sina filmer. Hehe. Så ska snart gå och handla lite, men först ska jag tvätta mitt löshår och sen ska jag få ansiktsmaschas med massa krämer och så, av Fian sen, ska jag ta ett härligt varmt bad med ljus och ansiktsmask och självklart den kalla gurkan jag tjatar om helatiden, eftersom det har varit lite halv taskigt väder ute idag regnit och så, så jag är faktiskt lite halv frysen idag. Ja ni, och vad händer senare? Det vet jag faktiskt inte än men de kommer vi säkert på något kul, som alltid. Bloggar senare.
CIIIIAOOOO<3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0