Shoppat

Jippie!! Tänk att det var 50% på allt på bik bok idag! ;) Nöjd med mina köp, inte för att jag alls behövde mer kläder men alltid kul att lägga till något nytt i sin garderob hehe. kan inte tänka mig att jag & fanny var inne på bik bok i 2 timmar ;O Det kändes som en halv timma. (a) Men iallafall. Kom nyss hem vi ska käka lite nu sen tar vi bussen hem till Hennes pojkvän med flera, ( det är ju många av våra polare som bor där, Krille, Cralle och fredde. Eftersom att dom bor tillsammans så blir det ju nästan som en liten fritidsgård där hemma. Men brukar inte vara där alls lika mycket som förrut. Det är synd, fast är mer med folk ifrån stan. Jo, vet vi är lite lata som tar bussen hem till dom. Det tar ju liksom högst 10 minuter att gå till dom annars, men när man väl har busskort kan man väl utnyttja de, eller vad säger ni ;) Haha.

Hur som helst detta köpte jag idag!



Skit snygga till skinnjacka allt ihop. Min skinnjacka köpte jag förra året för 1299:- och aldrig använd, men nu för ca 3 veckor sen började jag avnända den. Skit snygg, kan inte fatta att den bara hängt där på en galge. Bara använt den enstaka gånger. Ytterst ytterst lite. =) men men skit nöjd iallafall.

Sticker hem till dom nu iallafall, väntar på att Sanna ska ringa/messa sen så jag bara kan gå till henne dom bor typ 200 meter ifrån varann.

CIIAAOOOO<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0