Nu bär det av till Böda igen...

Dagen ser rätt så grå ut för mig. Jag som ville må bra detta lovet, alltid är det något som ska skita sig, jag har fått leva med hjärtat i halsen i snart 8 år nu och jag orkar inte mer skit. Varför är det alltid vi som råkar illa ut? Varför är det alltid vi som ska stå ut med all skit, så fort vi hinner bygga upp oss igen så händer något annat. vad är det gudarna där uppe  vill oss.



Nu ska vi iallafall åka förbi borgholm och kolla lite innan vi åker vidare mot böda. Ska kolla på en friist & Company väska, hoppas jag hittar någon fin. Mina är rätt utslutna och tråkiga nu..  Har packat ner halva min garderob och massa annat skit så nu skulle jag kunna vara där i flera år om jag veta. Pappa vill inte att vi åker, men jag klarar verkligen inte av att vara här mer så jag måste iväg. Vill komma till mitt paradis, och det är Böda för mig. Där kan jag koppla av där är jag glad och lycklig.  Får se om vi åker dit idag eller imorgon säger pappa nu.....,  

jag hör av mig senare, ciiaoo<3

Btw, igår åkte jag & Sanna in till mc och käkade glass vid 12, två nätter irad  då jag åker in till mc och käkar :D tankade också, usch vad dyrt det är med  oljan till mopenden! Diss till det (N)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0