Nellaaa is in daa house

Hemma från ica nu och äntligen fanns den att hyra, den brukar alltid vara uthyrd " alla exemplar uthyrda " och jag är så trött på de. Men nu äntligen fick jag den. ;)  Fått tag på Sanna nu 6 Fanny också så det kanske blir vi som kollar på den. På vägen hem hittade jag en fin ros som jag tog och gav den till mamma, skrev en liten lapp ( Till världens bästa mamma )  För min mamma är världens bästa mamma. =)  Hon blev skit glad, hehe. Så sött. Nu har jag iallafall fixat lite av det som jag skulle göra idag,

* Sytt  igen hålet på byxorna och sytt på en ny tråd på tröjan
* Solat mjamii
* Ska bada nu, så snart har jag gjort det också
* Jag har sovit lite
* Och sist men inte minst, jag hittade ett snyggt armband på internet istället, eftersom jag orkade aldrig åka till staden

  
Armbandet kommer från Friist & Company, 149:- Man kan beställa det på internet sidor och liknande. Så det ska jag faktiskt köpa, fräsht till sommaren eller vad säger ni? ( tryck på bilden &  för större bild )

Det var ju så skönt väder ute så jag orkade aldrig göra iordning mig idag, har fortfarande inte gjort det. Har gått runt med min bikini heladagen haha. Så det blev ju aldrig city heller om man säger så.. Men kan ju alltid åka in i natt till mc donald och köpa den där plusmenyn så jag får mitt glas :D har funderingar på det asså, ska se om jag kan dra med mig Sanna hehe.  Kan inte sluta tänka på hur fint väder det har varit idag, helt vindstilla inga moln och solen har STEKT! Jag ska hoppa i ett skönt bad nu innan jag säger att tjejerna kan komma eftersom jag känner mig verkligen som en dålig människa eftersom att det var så länge sen jag badade nu xD Det är ju min grej!!    Jag pratade med mamma idag om busskorttet och hon tycker det låter som en bra ide faktiskt. Fast vi har ju inte inversterat det än, men det ska bli kan jag lova er. ca 600 kr och man får åka hur mycket man vill i 2 månader, och det tjänar man verkligen på, det lovar jag. Har även pratat med henne om en mini pc, men det får vi se, annars kan man ju bara ta en som vi har och bara skaffa mobiltbrevband från 3 eller något (Y)



Något jag tänkt på skit mycket denna veckan är att det känns inte som att sommaren har börjat än. Alla dom som ska jobba på vår camping har inte ens börjat än, dom kommer vecka 27 lika så på böda sand. Så för mig har inte sommaren börjat än, det är ju skit länge kvar. Åh vad skönt det låter när man säger så, och vi börjar skolan en torsdag och sen på lördagen åker jag till Mallorca hur underbart är inte det! Vi åker ju med Syrran hennes pojkvän och barn ( Jag Mamma & pappa ) så det kommer bli niceigare än niceigt. Eller hur ;) ? Men det ända som är problemet denna sommaren är att mitt sista bernbidrag kom för några dagar sen, har faktiskt inte slösat ett ända öre på det. Men ändå, jag är en moneylover och slösar hur mycket som helst varje månad, så det kommer ju bli katastrof, jag mår dåligt om jag frågar mamma & pappa helatiden om pengar, eftersom man ska faktiskt inte har mer pengar än sitt barnbidrag, och jag slösar mer än dubbelt så mycket som det och så här kan jag inte ha det, lever i ett lyx liv nu. Så ska faktsikt skärpa mig och spara dessa pengar så länge jag kan. Kanske man får lite över till man får studiebidraget ;) Det skulle vara något. Kanske får lite pengar om jag hoppar in och jobbar. En kille vi har anställt körde i diket med en bil på öland för några dagar sedan, så det är ju inte säkert att han kan jobba. Då får kanske jag hoppa in, jag menar jag har ju jobbat i grillen  2 år tidigare. Så jag kan jag är proffs på ost hamburgare, jag lovar =)   Jag & Mamma ska faktsikt sätta oss ner i morgon och beställa varor till affären på campingen, så jag ska välja allt gott godis :D Det låter inte så dum eller hur?


NU HOPPAR JAG I BADET, HÖRS SEN ;)  CIIAOO SÖTNOSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0