Myser i soffan

Slutade tidigare än vanligt idag eftersom vi hade engelska och vi är klara med allt. Super, blev as glad eftersom Linda min engelska lärare sa att jag hade fått G i engelska. haha ni anar inte hur lycklig jag är. Åhh vad jag älskar lina! Hon är den bästa engelska läraren ever, och då är jag faktiskt allvarlig :O. När jag kom hem så chillade jag lite, efter några minuter så kom mamma & pappa hem. Vi satte oss i vardagsrummet och åt mackor. Fick sådan lust att sätta på en film så jag satte på Mannen i graven brevid. Minns den inte alls, hittade den på en bränd skiva så sätta på den iallafall :P efter att filmen spelat mindre än 10 min så ringer fanny och frågar om ja vill hänge med till stan. SJÄLVKLART svarar jag. Finns aldrig n¨got nej i mina öron till stan =) Så nu ska vi ta bussen till stan, kommer bli kulkul. Skriver inlägg ikväll när jag kommit hem. CIIAAOOOO<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0