Mys Pys kväll med pappa =)



Har haft det jätte kul med Pappa ikväll, vi brukar aldrig umgås , inte många flickor i min ålder som tycker det är kul att vara med sin pappa. Jag tycker det, men vi har aldrig tid för att umgås med varann så det är alltid kul när vi väl kan hitta på något. När vi kom in till stan så kollade vi hur bioprogramet såg ut och den tidigaste filmen började 20.45 och vi beställde ju biljetterna vid halv 7! Drygt fast vi utnyttjade tiden bra. Vi gick först till Victoria pizzerian och käkade pizza och snackade. Sen gick vi en runda i stan  som jag alltid vill göra. Det var ju dock lite halv tråkig väder ute fast ändå inte kallt. Trodde det skulle vara det. Sen gick vi mot bilen och kör iväg till maxi. ( Det var den ända affären som var öppen just då ) vi var tvugna att köpa nylon strumpor till mig tills imorgon på melodifestivalen haha, och en ny foundation (Y) Sen stack vi till bion och väntade de sista 15 minuterna. Vi såg på En natt på museet 2, SKIT BRA! Jag rekomenderar verkligen er att se den filmen. Mjaooo, lätt att jag ska köpa dne när den kommer ut, om jag sak vara ärlig så har jag inte ens sett 1:an än, eller mjo, jag hyrde den men somnade efter 20 minuter och minns inte ens något av den. haha sånt är misslyckat ;) Efter filmen stack vi hem, och nu sitter jag här igen... Vid min kära data. Finns inte så mycket annat att göra hemma, eller vad säger ni? Förrästen så glömde jag att kolla på min roliga Paris Hilton, men jag kom faktiskt på att jag kunde be,  Kussen Julia att spela in det. Och det gjorde hon, pappa sa dock att filmen slutade tidigare än vad den gjorde så tänkte  ingen ide att väcka henne om hon somnat, så ringer henne imorgon istället, ska ju säkert till stan =)


( Min pappa berättade en story än gång som hände honom för några år sen inne på stan. Han hade gått igenom staden men plötsligt får han syn på en man "gubbe" som inte rör sig och sitter på parkbänken. Pappa tycker han beter sig väldigt konstig  , eftersom han inte rörde sig och var helt vit i ansiktet. pappa ringer polisen och ambulansen, och mannen är död. Tänk att det finns sådant folk i kalmar, ni hörde ju bara på de. Ingen hade märkt honom eller ens kollat på honom innan polisen och ambulansen kom. Människor här i kalmar bryr sig verkligen inte om varann känns det som ibland. Men det hoppas jag bara är något jag inbillat mig, eller är det så....? Tycker iallafall att vi människor borde skärpa oss med sånt och se uppmåt mot folk i stället och hjälpa ex fulla män/kvinnor på en parkbänk och iallafall säga hej så den också får känna att folk ser han/hon och veta att den är något. Det är jätte viktigt för en människa.)


Btw, jag har hittat några fina lägenheter nu som jag ska prata med mamma om, vill verkligen flytta NUU!! =)
Men nu ska jag chila CIIAAOOO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0