MUMMS NY MOBIL! (Y)

Nu äntligen är mobilen fixad och allt. Det blev röd, men det blir ju perfekt, visst?  Nu blir det bort med den gamla. haha om jag ska vara ärlig böev jag lite depp när jag kollade på min gamla, nu blir det liksom att den ska bara ligga i ett skåp någonstans coh aldrig mer bli använd eller aldrig mer bli använd. Hahalustig känsla jag vet, men ändå. Har haft den i ett år nu och det känns som hela mitt liv. Men nu ska det bort :)   Nu ska jag lägga in massa härlig ny musik till mobilen, det blir ju super kul. Fick jätte fina hörlurar till den, och ett usb minne där man kan stoppa i minneskortet från mobilen. Det är ju perfekt. Då är det bara att lägga till musik och så på de sättet om man inte har en kortläsare, fast det har ju redan jag men iallafall xD Nu är det bara att vänta i 5 timmar också tills man kan börja använda den, så jag väntar.... Hade det super trevligt på stan förrästen .Jackan var skitt snygg också. Köpte den på sisters point, 399:- 



En sak som är lite stört, det är att inget av mina mobila inlägg kommer in, jag skickar inlägg helatiden men det går inte, hjälp mig!! Det gick ju i början -_-




NY VECKA NYTT COCA COLA GLAS :D

har bestämt att jag ska samla på alla mc-glas "coca cola" som man får om man köper en plus meny. Så köpte faktiskt de idag, fick ett mörkgrönt glas denna gången. Längtar tills det blir de rosa och blåa! tihi. Hoppas det är nästa vecka då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0