Jag som skulle spara pengar!!

Var det inte jag som hade bestämt att jag skulle spara mina pengar! Jo, men så fungerar det inte för Nellie.   Åkte ju till Maxi, syrran & Justin hängde med oss. Vi handlade massa mat, damn. Dom påsarna var inte roliga att bära in sen, ne usch hehe. Jag inversterade iallafall 2 nya nagelack, som jag skrev innan härliga sommarfärger, korallfärgat är hur snyggt som helst till svart (Y), och blått till marin. Kan inte bli bättre, var rea så var 2 för 40:- det var inte dåligt för nagelack, nuför tiden brukar det kosta ca 50 spenn för en liten flasta från loreal eller nivea, inte klokt! Köpte nytt hårspray också, och ett body lotion från lbd, den verkade vara ny och luktade hur underbart som helst så det var bara ett måste. Skorna sket jag i eftersom jag tänkte, sommaren har ju bara börjat, hur många andra snyggare kommer det inte komma in liksom. Så jag väntar lite.






SOMMAR LÅTAR MAN BARA MÅSTE HA PÅ DATAN/ IPODEN / MOBILEN !!
Här är lite låtar som jag älskar och som jag tycker man måste ha, ( kunna lyssna på när man vill ) Visst vill man ha sommar stämning och då måste man få den rätta musiken till det. Detta är vad som finns på mina elektoniska ljud förmedlare ;)

 

 

Tyvärr så vet jag inte hur man gör så man bara behöver lyssna på låten, annars hade jag lagt upp fler, men nu fick det bli dessa tre, orkade inte leta mer. Men visst är det härligt. =)

Kommentarer
Postat av: Victor

den Fest hos mig e skit gammal :O den nya dom har gjort gäller isånnafall fast den suger :P samma me roll old ! xD haha =)

2009-06-25 @ 15:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0