idag liksom

Hello, idag vaknade jag tidigt som jag skrev i ett tidigare inlägg. Jag gjorde iordning mig rätt tidigt och vid1 tiden stack jag till Carro, hon är på besök i kalmar. Så vi bestämde oss för att ta en runda på stan. Ville slösa mina presentkort lite :D Så vi tog bussen 37 in till stan sen. Vi gick till gina på en gång. Hittade skit fina saker, gina är ju liksom sverige största och mest besökta klädesaffär typ :) Dom får ju in nya kläder varje vecka. Skit rba affär de. Det roliga var att när vi gick ut därifrån så gick vi in på deichman och där inne så var det en kille och hans tjej. Och när dom gick ut så pep det. Då hade han snott ett par skor. Så kom ham med kommentaren men jag har köpt dom i en annan affär för en lite stund sen. Det roliga var att dom säljer inte skor på slitz, ( det är en affär med kill kläder ) för dom låg nämligen i en sådan påse, och för det andra så brukar skor ligga i en kartong när man köper de. Haha, och så var det lite roligt eftersom deichman säljer ju märken som kommer från tyskland och det finns ingen annan affär i kalmar som säljer sådana skor. Så han var ju rätt körd där om man säger så, Undra om hans tjej visste om de, eller om han blev dissad efter de haha ;) Vill jag gärna veta nu på efterhand. Men man undrar ju hur dom tänker, ( han var runt 25 års åldern ) och har han inte råd med ett par skor för ca 200 kr, ? Jag tycker att när man är så gammal så är det lite patetiskt att gå runt och sno saker. Jag menar han hade ju snygga kläder på sig, är alla dom snodda då lr? Där ser han hur en kille kan sjunga från 100 till 0 på 5 minuter!.

BTW, detta köpte jag på gina, snyggt va =) Man kan ju egentligen säga tack till dom jag fick presentkorten av. TACK


Direkt efter att jag kom hem ringde Hanna, hon frågade om hon kunde komma lite tidigare till mig, eftersom jag är nämligen ensam hemma och det ska komma lite folk hit. Syrran ringde mig när jag var i stan och frågade om jag ville låna en film av henne som hon hyrt idag, bröllopsduellen tror jag den hette. Så den ska vi se sen. Innan Hanna kom hem till mig så tog jag ner min byrå från vinden, HUR LYCKAS JAG! Jo, för man kan allt när man är bäst, det är bara så haha ;)

Mina kläder fick ju nämligen inte plats i min story byrå så var tvungen att ta ner den så jag inte behövde ha kläderna liggandes på golvet, jag hatar när det är stökigt!! Men nu ser det perfekt ut. Hanna fick även damp, jag bad henne fixa mitt hår och då tupperade hon de skit mkt, Men till slut blev det bra, men jag var lite rädd i början faktiskt tss, :P  tack för hjälpen iallafall (: 

 


Jag lovar, det blev snyggt sen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0