Husvagns renovering (Y)



Visst blev husvagnen fin, ni ska se det i verkligheten den är jätte mysig för att vara begagnad och fixad av ett par ungdommar. :P Haha Mumms på den, kommer trivas jätte bra där i sommar. Ska bara fixa så jag får brevband nu också. så jag kan förtsätta mitt bloggande, vad säger ni om det ;) Just nu sitter jag hrä emd Fanny, hon har gjort en jätte fin sminkning på mig, med svart silver glitter o wow säger jag bara. Värsta hetingen nu jue. Ska spela in hur man gör den, jag lovar, hehe! Efter att David och Jonte skulle ha hjälpt mig med "bb-koderna" som det tydligen hette stack vi till Lill tim, min granne och snackade. Vi tog mopparna till konsum en liten stund och köpte gott gott. Fanny och jags ak snart gå till hennes pojkvän Krille för att hämta min väska dom lånat. Måste ju ha något att lägga alla mina kläder i nu när vi åker imorgon!! helt sjukt vad roligt.  Där kommer vi nog stanna ett litet tag, jag kommer ju bara slänga i allt i väskan eftersom jag är där hela lovet. Pratade med mamma om ett sådant busskort som fanny köpte idag, och hon tyckte det lät som en bra ide. Låter som en ide ;) Eller vad säger ni, det blir ju kanon då kan jag ju växla mellan kalmar och böda hur mycket jag vill utan att tänka på priset! Mjaooo (: .   Bloggar vidare sen, ska skriva det som aldrig "laddades upp" innan som bara försvann -_-   

CIIAOOOO SÖTISAR<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0