Hos polare

Ja nu, just nu sitter jag hemma hos Cralle Krille & Fredde, det är lite folk här hemma. Alla sitter typ och kollar när Cralle spelar Freddes nya xbox spel. haha skiiiiit kul verkligen. Ikväll ska vi nog kolla på film hemma hos mig eller bara ta det lungt vi får väl se. Mumms, längtar tills imorgon.

Innan jag stack hit, en liten stund efter att jag skrivit mitt förra inägg så skulle vi äta. Vi åt ribbs och potatis med sås, mumms på god mat. är glad att jag har en mamma som är kock, plus att hon är bäst :) har för övrigt haft en ganska bra dag. Imorgon räknas det som första dagen på sommarlovet, eftersom helg är liksom helg. Och redan nu verkar det vara som en bra dag imorgon. Jag minns när man var liten och alltid satt och kollade på alla sommarlovs program eller vad man nu säger. Det bästa var nog vintergatan. Jag minns att en gång målade jag och min kompis teckningar och skickade in för vi ville att dom skulle komma med och visas upp, och min kom faktiskt med. Jag är väldigt duktig på att måla, och ja jag skryter faktiskt nu. Jag är väldigt duktig :D hehe. Men jag vann iallafall några kuponger och  autografer från alla medverkande i programmet. Och sen efter några år när badebodabo gick så vann min kompis. haha då var det hennes tur. Så vi vann varsin gång. Fast hon vann två så jag fick de autografer som hon hade fått dubbelt av då. Hah så sött, jag blev skit glad. Undra vad det är iår? inte för att jag kommer kolla, eftersom jag är lite för gammal för det nu faktiskt, och så hinner man aldrig eftersom man sover ju ganska länge nu om dagarna eftersom att det är sommarlov så. Blir inget för mig, men skulle vara kul att veta vad det var i år, någon som vet?

TREVLIG KVÄLL ALLIHOPA   CIIAOOOO<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0