Hos Mario & Anna

Nu sitter vi hemma hos Mario & Anna nästan hela släkten, iallafall dom vi umgås med. Tihi. Skönt väder ute fast det var riktigt kallt ute innan. Min kusin Julia och jag tjabbar vem som är snyggast Victor Elm eller Markus Alm. Självklart är det ju Victor ;) Victor och jag har en lustig förmåga av att träffas helatdein. Fast nu efter att han flyttade till Holland har man ju inte sett honom så mycket. Fast såg faktiskt honom på gina förra fedagen haha, visst låter det kul? Men den bästa var att han inte var där inne med någon tjej han bara gick run där för sig själv, borde bett om ett nytt foto på honom. Tänker inte lägga ut dom för dp är risken att annat folk också får tag på korten och de har jag ingen lust med faktiskt, =) Skulle ju kunna lägga in dom fast om man har fiksat så dom är jätte suddiga. Ska kolla om jag kan fixa de sen när jag kommer hem på picnik.com



Barnen är ute och leker med vattenpistolerna alla andra sitter vid långdukat bord och själv sate jag .anmig inne, komma in i lugn och ro. behövde de. Nu när man fick se alla fina saker Anna fick i present vill man bara gå ut 9an på en gång, Om det är något jag vill ha så är det en serie från pilgrim, jag tycker det är så fint. Ska nog be mamma om vi kan åka in til stan och kolla, då får man ändå något som man själv vill ha och att man vet att man vill ha, fast det är ju ändå det roliga med paket när man inte vet. Speciellt sen när man ska öppna och man har ingen aning :D

Dagens Dresscode blev en söt klänning som är blå vid randig och vit kofta. Som sagt skit glad att jag tog den för det är ju så kallt ute. Kan inte förstå de, eftersom i solen är det jätte skönt men blåsten är så himskans kall. Ikväll ska jag väl hitta på något med Sanna snackade vi om. Vet att henke och nårra är ute och röker vatten pipa, dom lånade nämligen min. kanske hör av dom senare, brorpå hur länge Sanna sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0