Home again

Ja ni, nu är jag äntligen hemma. Har varit mycket springande. För det första när vi åker in åker vi och lämnar Towa, ( hunden ) hos farmor, sen åker vi till maxi för att köpa smörgåstårta, men det hittar vi ingen. Jag och syrran springer självklart in i alla affärer på giraffen medans mamma & dom letar vidare. Vi fastnade på Sisters point det passade ju till och med namnet hehe. (: Men jag hittade iallafall ett par jeans tights för 369:- skit fina var dom, köpte också ett par ansiktsmasker som jag ska ha, älskar ju sånt! Ska nog prova den gula tills ikväll. Mumms! Fian hittade också lite saker, skit fina!  Sen stack vi ju till City gross eftersom det inte fanns någon smörgåstårta, men där fans det ingen heller, så det blev att åka till maxi en gång till och köpa mackor på ett cafe, Skit kul... Och bara på detta blev jag ju skit trött på köra dit o dit o dit, orkar inte med så mkt stress, fast det är så jag lever. Jag gör det fast klarar egentligen inte av det. Men men. Till slut kom vi iallafall fram till farmor och då käkade vi, vi snackade lite och hade trevligt. Farmor blev glad för presenterna, så det var kul :)  Fian ville också att jag skulle göra massa frisyrer på henne så jag provade massa, och till slut blev vi nöjda med en och den hade hon sen, hon skulle nämligen bli avsläppt hos hennes mans föräldrar för dom skulle äta där. SÅ vi åkte runt 5 tiden hem. Nu sitter jag här, har precis bytt om ska väl ut och träffa lite folk. Måste tra det lungt egentligen min hjärna håller på att sprängas känns det som, men det går över om en stund. Jag är iallafall på topp humör idag, fast ibland bråkar man ju med sina föräldrar och så, men de kan inte hindra mig idag inte! Ikväll funderar jag på att ta bussen in till stan lr något och ta en fika, jag är fett sugen på de, någon som är på?    BTW, imorgon får jag min nya telefon , wolaa kommer bli super kul  längtar skit mkt, jag lät till och med Justin ( syrrans unge ) bita på den och dräggla ner den, vill bli av med den nu. nu.. nu...!  Ska även köpa en snygg jacka som jag hittade på sisters point idag med. Den var vit och super snygg, lägger ut bild på den iumorgon när jag köpt den. Skit bra att ha till sommaren, har ju redan så många andra jackor så det gör inget att jag köpte en sånhär modell, den är ju faktiskt kort i armarna men det kan vara ganska skönt de också.


(Jeansen är lite halv slitna skit snygg färg och det är lite små kul när det händer något på dom så dom inte bara är helt släta)  

Imorgon ska jag också vara med Sanna, vi ska gå lite på stan sen och bara kolla. Känner att jag inte ska köpa för mkt just nu, köper kläder 24/7 jag borde slösa mina pengar på annat istället, fast jag vet inte vad. Kommer bli kul kul imorgon helt klart! Men nu ska jag bege mig ut. CIIAAOOO<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0