Hemma och ska sova snart

Helloo, vi hade det mycket trevligt hemma hos Krille & de andra som bor där, vi var faktiskt ute och spelade boll konstigt nog. Men det var skit kul, vi skrattade så vi la oss på marken asså, helt galet var det, och Robin sparkar upp sin sko och till och med bollek på två-våningslägenheterna, och jag & Fanny får damp och skjuter iväg dom jätte högt och långt. haha. Och sen är det en fyllegubbe som har däckat som har glömt plattan på spisen på så hemtjänsten fick komma, det luktade bränk på hela området, hehe damn hur det kan gå till i lilla Smedby. När jag kom hem packade jag enr allt, gick fort bara öppnade mina byråer och slängde ner de översta. :) Faktiskt sant! Nu blir det bara för mig att packa ner det sista imorgon bitti när jag använt det. För övrigt har det varit en väldigt bra dag idag, fast fick reda på en grej jag inte tyckte om...  Men sånt är livet liksom.. :P   



BTW, gick ner och åt en jätte god jordgubbs skål med mjölk och socker. Mumms på sådana där sommar saker som jordgubbar och sånt. Det är riktig sommar det. Imorgon kommer jag lägga in det sista inlägget på morgonen sen blir det mobilbloggar, så alla vet och dom finner ni högst uppe sen :) Men nu ska jag bege mig till sängen och vila ut riktigt tills imorgon. För där uppe kommer jag RÖJA!

Vi hörs sötnisar, Ciaoooo<3 from your Nellaaa.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0