Hemma igen

Har haft det jätte trevligt på Corner, vi snackade & fikade =). Efter 20 miunter stack vi och gick en liten promednad i kalmar. Skulle visa vart ungdomsmottagningen och apoteket låg haha. Sen stack vi förbi videorullen, Dom ska ju slå igen nu, det är skit tråkigt! Jag gillade han som jobbade där han var alltid så trevlig och snackade på som att vi hade känt varann i 100 år hehe. Men han skulle tydligen gå på högskola nu och skaffa sig ett redigt yrke, Smart men ändå. I WILL MISS YOU (L) haha. Dom ska nu istället öppna movement där, ( en frisör ) Åhh, det är så trååk vi har ju redan typ 50 frisörer här, hur mycket klipper sig folk igentligen?! Aja, men hur som helst sen gick vi till Vallen "parken där" och satte och och snackade vidare på våra trevliga samtal haha. Btw, träffade Besart Julius & Sandra vid Centralen också, dom hade varit på kattrumpan och badat. Vet mysko namn på en badplats men den heter faktiskt så. Tihii..

Kul att se när Krille mongar sig på bilder, haha (A) för söta

Nu ska jag nog försöka plugga vidare på mitt prov som jag har tills imorgon. Hoppas jag klarar det, håll tummarna för mig =)(Y)  CIAAOOO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0