Hemma från skolan

Wohoo, vilken underbar dag, jag blev ingen pöl på marken, jag är fortfarande levande ;) Det avr skit varmt idag men ändå lagom, mumms på detta härliga sommarväder. Nu när man sitter här och bloggar är det så mysigt när man hör hur fåglarna sjunger där ute också. Ska byta kläder och sen ta bussen in till stan. Sugen på en fika, och ska byta mammas tröja fortfarande haha. Tjatar verkligen om det! Hur som helst gick det hur bra som helst på provet, fast svarade inte på alla frågor så dom ska jag få göra om på torsdag förmodligen. Imorgon är det ju Melodifestivalen i skolan, hoppas min låt vinner :D:D:D. Ska tyvärr inte sjunga längre, vågar inte riskire att jag ska bli hes, med min astma så är jag ofta lite halv hes helatiden och även om jag tar hur många doser av min bricanyl så funkar det inte! Är fortfarande hes, fast det är ju klart att det hjälper när jag anstränger mig. Det är ju bra. Men vi har iallafall fått hjälp av en tjej som heter Mia som ska sjunga åt oss nu. Känt henne i härrans massa år så visste att hon sjöng bra.  (Y) Toppen, har även fixat så folk sjunger stämmor o.s.v.  Jag ska ju spela piano åt ett annat bidrag också, hoppas jag bara klarar det nu! Men det gör jag säkert. Ni kanske inte visste att jag kunde spela piano :D Det kan jag faktiskt! ;) hehe SKIIIT BRA är jag. Taha. Sen ikväll ska jag träffa Henke och vi ska röka vattenpipa. Jaa bara vanlig tobak onget hasch hahah!  CIIIAOOOO <3






Ikväll börjar ett nytt program på trean.
Paris Hilton är i desperat behov av en ny bästa kompis. I Paris Hilton's My New BFF får vi följa superstjärnans jakt efter en ny vapendragare. Vem får ta plats vid hennes sida efter Nicole Richie och Britney Spears? Arton tjejer och killar har klarat sig igenom den första gallringen och får flytta in i BFF mansion, en lyxvilla i Beverly Hills. Stjärnan letar efter någon som kan festa, som är smart, kvick, lojal och het förstås.
Någon som ska se?

Läste ni det förrästen? Jag hittade de på en annans blogg tror hon hette typ anniiizz elelr något glömde lägga det på minnet. Men det ska jag iallafall också kolla på. Minns när jag gick i 6an då jag alltid kollade på paris Hilton och Nicole Richie. jag avgudade dom och tyckte det var skit kul. vad hette programmet nu igen? Ohh, hur kan jag glömma.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0