Hej sötisar

Nu har jag äntligen vaknat, lade mig ganska sent igår men jag har ju blivit van vid det nu.......   Pappa & jag är ensamna hemma för mamma är iväg och köper present till pappa, han fyller år imorgon. Och jag blir skit arg, för jag vill ju också vara med och bestämma vad han sak få!! Igår när jag & Sanna var, pratade vi om att åka in till staden. Jag måste ju bara få det nya coca cola glaset som är ute idag. Undra om det är Rosa, Lila, Svart eller Blå! Spelar ingen roll för alla är skit snygga. Kan ju inte säga att jag är jätte sugen på mc donalds nu när jag ätit så mycket skit på Böda.. Men det måste jag bara trycka ner, för ja ska ha de där glaset! Ska fråga Pappa om vi kan köra in och köpa det hehe. 


Kolla in denna morgon frilla, den är nästan otrolig, haha. Det var det första gången vi vaknade i husvagnen. Kvällen innan hade ju jag tupperat håret bakåt så, "vill man bli fin får man lida pin" och se ut som kanubalkocken haha.. ;)

Sexy mama in her self, i know you wont me, Hahaha!



Idag har jag några saker jag sak göra, och det är...

* Sola ute på gården, muuummms ;) 
* Köpa det nya coca cola glaset!
* Kolla efter ett snyggt armband från ett fint märke
* Umgås med polare när dom kommer hem eftersom jag snart åker till böda igen
* Ska ta ett skönt bad med ansiktsmask och mina härliga bubblor =D
* Sy kanten på ett stort hål som jag fått i mina nya jeans tights, och sy fast en tråd som ett snöre ska gå igenom på mitt nya linne jag köpte i nybro. (Y)
* Försöka få mamma till att köpa ett sommarbusskort till mig.
* SOOOVVAAAAAA! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0