Hanna har målat mina naglar

Mumms på fina sommarnaglar, om jag bara hade haft lite fler fäger så hade det kunnat bli mycket bättre för Hanna är skit bra på att måla naglar :) Egentligen skulle jag ju till nybro idag, jag skrev ett inlägg om det, men tog bort de eftersom jag inte skulle dit sen. Nu ska jag istället för det ägna kvällen med Hanna. Vi ska kanske åka in till Corner och fika ikväll. :) det kommer bli kulkul. Får se om vi träffar något folk där, men det brukar man aldrig göra nu för tiden ( i stan alltså ) Nu ska iallafall vi ner och käka lite / vänta på Leni sen blir det att dra till ica, och svänga förbi Filip och hälsa på. Mobilbloggar sen. Nu har jag faktiskt fixat så det funkar, men jag tycker det är onödigt att slösa på "mms" nu när jags ak iväg till Böda på torsdag till Söndag då kan jag ju gärna skicka lite inlägg när jag är där i stället för jag har ingen data med mig. :(  

I KNOW THAT YOU GONNA MISS ME  ; )

men hör av mig sen iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0