Hallå där =)

Äntligen hemma från skolan, vi började att städa skåpen ( fast de behövde ju aldrig jag göra ) mitt skåp var redan tomt. Taha. Så jag satt och gjorde bordsplaseringen för ikväll. Det är ju festen, och jag har skrivit upp så jag ungefär vet vad jag ska säga nu iallafall! Jag och Madde fick även fixa alla diplom eftersom alla andra från de andra klasserna hade hoppat av så vi blev jätte stressade, fast det var egentligen onödigt eftersom vi har bra peijl på detta. Vi kommer fixa detta. Vi har också kollat på film gissa vilken? Mysteriet på greveholm. Den är ju skit bra & rolig, men ändå klassens timma typ, första och sista gången i skolan så får vi se på sånt xD Men vi fick iallafall skratta. Nu känner man verkligen att det snart är slutet. Det blir inget mer barkestorp aldrig mer alla dessa lärare, aldrig mer alla de elever som man känner. Nu skiljs vi åt, men vi klarar ju oss ändå, de vet vi, men så tråkigt. Vi hade så bra gemenskap i klassen. Tyvärr så blir det ju inget med klassresan som vi hade planerat så mycket av. Men så är livet, alltid får man inte som man vill. Efter lunchen vid 12 så hade vi klasskampen, vi vann verkligen inte! Men vi var faktiskt duktiga ändå, vi var snabba os.v. Btw, fick MVG på musiken! Blev skit glad, tack Heidi =)   På klasskampen fick man ju ett kuvär varje kvart från en ny ämnes lärare så vi hade ju musik och jag fixade allt! (Y) Med lite hjälp av frida på gitarren. Fanns en fråga som löd så här. Gissa vilken låt det är ?  och då skulle man kunna läsa ut de på noterna, och de klarade jag :D jag ä bäst. Nu är jag hemma iallafall, och ska nog börja med att hoppa i badet och ta det lite lugnt. Sen blir det till att fixa sig. Bild kommer sen på hur jag ser ut ;)


Skåpet ni ser att det är saker i är Sannas hehe, hon var inte i skolan idag :P
En gång, så skrev jag ju om att jag hade spillt ut min chokladmjölk i skåpet?, det roliga var att vaktmästaren öppnade alla skåp med sin nyckel och skulle kolla igenom alla, och tur och oturen så hade ingen skåpet, och när han öppnade den blev han chockad eftersom de hade runnit ner choklad i hela de skåpet. Fast jag sa inget så jag slapp =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0