GRATTIS PAPPA

Wohoo, idag fyller min pappa år, grattis grattis grattis =) <3 Blir kalas klockan 6


Igår på natten åkte vi till mc donald ju, mumms vad underbart haha, var proppmätt, men måste ha glaset, som jag sa. Sista chansen att jag kan få detta glaset som är denna veckan, för idag fyller min pappa år och imorgon ( onsdag ) åker vi till Böda igen. Jag och Mamma sa det, det finns inget att göra här så lika bra att åka upp på en gång. Ídag blev jag väckt utav alla mina syskons barn, Pappa fyllde ju år så alla sprang upp till honom och sjöng klockan 7 på morgonen -_-. Mina brorsor och deras barn skulle till haichaparall eller hur det nu stavas xD Vi var där förra året, jag minns att dom hade några teatrar som var skit bra! ;) haha. Sen somnade jag om och vaknade vid 10 tiden, gick ut och solade i 30 min och nu sitter jag här, är påklädd och små fixad. Har lovat mamma att hjälpa hemme med att handla mat tills ikväll. Så vi ska åka in sen och handla lite, då ska jag kolla på ett par skit söta flipp flipp som jag hittade förra veckan inne npå lindex :O Konstigt nog jag vet, men gissa vilket mönstret var inuti skon? LEOPARD, me love så jag måste ju bara köpa dom, dom kostade typ bara 79 kr så ingen big deal. I Wont Them. =)


I TAKET LYSER STJÄRNOR

Hur bra film som hellst, jag råder er läsare att se den, ni som inte redan gjort det! Den var jätte bra och väldigt gripande. Jag erkänner jag började gråta, men jag är så svag för sånt där. Filmen ska vara inlämnad innan 6 idag typ så jag tänker nog se den en gång till innan MÅSTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0