godmorgon

Godmorgon allihopa. Nu har man vaknat, fick reda på att vi var lediga idag jue! Skit nice. Har varit i skolan och hämtat lite böcker jag var tvungen att ha för att kunna plugga på allt jag har denna veckan. Sitter i köket med min kära moster och läser på provet tills imorgon. Typ första gången jag läser på ett prov, Tummen ner för det... ;/  Har faktiskt hunnit ta en dusch med, beundrar mig själv. det tog bara 5 minuter att duscha, det brukar ta minst 20 minuter i vanliga fall haha (A). Senare ska jag ta en runda till san som jag sa igår, mamma och jag sak åka in, kommer bli mysmys. Förrästen, någon som vill ta en fika med mig idag ?  Fett sugen på att sitta vid corner o chilla =) RING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0