Godmorgon sötnosar

Har nyss vaknat, var ute till halv 2 tiden med Sanna, vi stack ut och träffade lite folk. Men efter typ 10 minuter när vi vatt med dom skulle dom dra, så vi gick och satte oss på stentrappan vid tunnlen och sanckade, HAHA SANNYY BANNANYY ÄR BÄST <3   Måste bara berätta för er alla att dom bästa tjejerna som finns är Fanny Hammarström & Sanna Hjärtström. =) DOm har man kul med kan jag lova, hihi. Sanna höll på att skrämma livet ur mig. Jag är skit rädd för spindlar för er som inte vet. Och Sanna hade en spindel på sig och hon börjar ju självklart vifta med armarna framför mig och spindlen flyger av men vi vet inte var. Jag får panik för ja är SKIIIT rädd. Och sen får Sanna damp igen och börjar vifta bort något med händerna från skon. Jo tror ni inte att det är spindlen då igen eller!! och jag får ju panik. Sen känns det som att den kröp på mig helatiden, inne i skon så jag skrek så fort Sanna sa "DÄR ÄR DEN"! och pekar på mig ja bah AAAAHHHHH! Sen när jag kom hem så tog jag ett glas oboy mumms, och gick upp och bäddade sen lade jag mig.


Haha köpte överkastet för att ja tyckte de var snygg, inte för att jag tycker om vad det "står för" om ni tror de!

Idag vet jag inte så mycket jag sak göra, funderar på att sola, har ju typ bara solat 5 gånger i år och de är ju som högst 3 timmar ungefär jag har inget tålamod att ligga och bara dryga så noop, jag har inte fått någon färg än. Så ska nog sola faktiskt. Mamma snackade om att vi skulle ta hem den nyinköpta husvagnen och göra iordning den. Vi köpte en bagegnad husvagn till att alla i familjen sak ha någonstans att kunna sova när dom kommer och hälsar på oss där uppe i norra öland ( Böda )  Vi har redan en stor husvagn 7,5 meter (Y) men i får inte plats alla så det blir ju perfekt egentligen. Då kan ju jag och mina polare sova i den när dom kommer :D En egen husvagn perfekt.   Efter allt jobbande så ska jag ta ett mummsigt bad med ansiktsmask, det har jag längtat efter nu!! Ikväll blir det väl att dra ut, någon som har något tips? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0