Godmorgon sömntutor

Idag sov vi länge, till halv 12 och jag kan lova er, det är länge för mig. Men en viss person ringde och störde i natt. Sånt är riktigt störande när man ligger och sover och någon ringer och aldrig ska sluta prata. Jag tyclte mest synd om Hanna som verkligen inte orkade prata! Idag ser dagen ut så att vi ska hjälpa mamma med att fixa husvagnen, vi har köpt tyg dukar kuddar och filtar vi ska ha :) Kommer bli jätte mysigt för oss där uppe. Just nu ser det ut som att det bara blir Jag Hanna Leni Fanny & Kanske Julia & Sanna. Hoppas dom kan ju för det har vi räknat med. Killarna kanske också kommer upp, det blir ju trångt i den nya husvagnen för den är ju så liten om man jämnför med våran första :P. Detta kommer bli årets SAK vi gör med tjejerna. Dom kommer säkert upp en gång till i sommar fast med hela gänget och då blir det årets SAK med gänget, Böda slår allt, tur att vi ägen en camping där, annars hade det varit dyrt för oss att bo där. :P

Fanny ska komma hem till mig så fort hon är klar där hemma, hon bor ju bara 16 meter ifrån mig så vi har ju nära till varann iallafall. Sen ska vi åka in till stan och lämna in min gamla telefon som är sönder. Det blir ju perfekt om min nya mobil skulle gå sönder, då har jag min gamla, som ny fast sliten hehe. Men nu ska vi ner och hjälpa mamma,



Pusspuss Sötnosar :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0