godmorgon på er

Nu är jag berädd för att åka till stan. Sanna fick ändra sina planer, så hon kunde inte hänga emd till stan, men då åker jag bara med Hanna & Leni istället. Dom skulle cokså till staden =)  Mamma & jag ska snart åka in, vi åker först och köper jackan sen blir det mobilen, och sen träffa kompisarna. älskar somamrlov, det är det bästa som finns, måste jag bara säga! Och denna veckan är ju helt underbar, äntligen får jag åka till mitt böda. Jag ska inte jobba på campingen iår vi har sagt att jag måste vila, så det blir nog inget Norge heller iår. Men det gör faktsikt inget, för jag känner det också att jag måste vila.

Det är väldigt skönt väder ute idag fakiskt, jag har på mig mina nya jeans tights som jag köpte igår och så har jag på mig ett långt linne från gina som är blått och lite smycken, ska sätta på mig ajckan så fort vi köpt den :D Ikväll blir det att ta det lungt och hoppa i ett bad med ansiktmask, det är en sak som är klart! ;) Hörs senare ska försöka mobilblogga :)<3

CIIAOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0