Godmorgon allihopa

Nu är jag klar till att gå till skolan. Dagens dress code : Svart tubkjol från gina och stor t-shirt under. Det är skit varmt ute idag!! Man ser hur solen skiner upp i rummet. Jag lovar det åste vara typ 100 grader bara här inne haha. Pappa kör mig till skolan som vanligt, så jag slipper iallafall gå det rä skönt! Annars hade det bara varit en liten fläck på marken kvar av mig. HAHA ;P Har provet första timman, det roliga är att pappa går tunt här i huset och är jätte orolig, han har också prov idag, och han har inte haft något prov på flera år så det kommer bli kul när man får reda på hur det gick. Jag menar han blev färdig för några timmar sen och det börjar klockan 9, är han crazy eller, tss. Älskar honom. Ändrade planer tills idag, kanske blir så att jag sticker och badar på kattrumpan har velat bada i flera dagar nu! Någon som är på ?

Ajaamensan, nu ska jag iallafall åka till skolan. Ha det bra, hörs sen Ciaaaooo <3



Sry för den dåliga kvaliten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0