Godmorgon

Nu är jag färdig att gå till skolan, fast är jätte orolig, för kom nyss på att vi har musik idag och jag ska kunna spela alla moll os.v acord ALLA menar jag då. kommer dö :'( Plus att lappen där allt stod är borta! Man hoppas jag kan fjäska in mig lite hos Heidi, ska vi nog kunna ordna. =)  Skönt med den allra sista skoldagen på barkestorp, det är helt sjukt har gått på den skolan i 4 år. Både roliga minnen och massa dåliga har hänt där. Ska väl mest bli kul att få sluta, jag kommer nog inte sakna skolan ett skit, men all dess innehåll, vårt lilla gäng som alltid är, vi som alltid umgås och har kul på rasterna, vi som dampar och håller ihop. Kommer inte vara så längre. Har tur att jag får ta med mig tre stycken från klassen till den nya skolan och klassen. Annars vet jag inte hur jag hade klarat mig =) Nu måste jag bege mig börjar om 20 minuter. CIIAAOOOO <3 skriver när jag kommer hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0