godmorgon ;)

Haha, jag vaknade precis, jag stendäsckade i min mysiga säng. Jag vaknar av att mamma kommer och väcker mig. Hon skulle iväg, så nehe inget i stan idag heller tänkte jag då, men hon sa att jag och pappa kunde hitta på något, så nu har jag och pappa bestämt att vi ska åka till stan och byta tröjan, sen gå på bio :D:D Vilken ska man see, ja ni det vet vi faktiskt inte själva än. Finns inte så många nu för tiden lr , bra menar jag då? Inte bara de mamma berättade också att det var jätte dåligt väder, jag kollar ut och ser ösregn åska och grått ute!! Hur kan det gå så fort, På min förra inlägg som jag skrev precis innan jag la mig så var det ju strålande solsken. Jag förstår verkligen inte. Äldsta brorsan är här med hans barn. Haha vi har iallafall tagit en fika så är lite pigg nu. Men nu ska vi bege oss, Tyvärr kan jag inte mobilblogga även om jag gärna vill. Men ska försöka fixa det! ;) Lovar

CIIAAOOOO <3

Dress code:



Tunika stort pärlshalsband pärlöronhänge och svart skinn jacka på de ;)
Flummar på nedersta bilder hahahah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0