Fransk Manikyr

Mums på sommar fräsha naglar, med många fina färger, men tyvärr kör jag på vadnlig fransk manikyr, eftersom det matchar till allt. Hade rosa målade naglar innan ju, och dom skärde ju lite ihop med mina kläder som inte alls hade rosa i sig, fast det gick ändå bra eftersom att det var så ljus rosa.  vad tycker ni?, Inte dåligt för att ha gjort det själv tycker jag. hehe.



Nu bär det iallafall mot stan, skulle hjälpa mamma att handla som sagt, sen ska vi köra förbi huset i stan ska visa lite ideer jag har till henne, och sen åker vi hem och gör iordning allt. KALAS ;D Det är min familj bäst på, och att umgås tillsammans, det älskar vi att göra :)

Seeyaah Nellaa Lover ;) Taha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0