=)

Tudillulu, har vaknat nu. Har inte orkat göra iordning mig än, men mamma & pappa är redan klara, vi ska tydligen få en gäst vid 12. Vi ska köpa en till husvagn? Jag förstår inget alls. Som jag pratar om helatiden. Snart är det sommar, jag behöver verkligen de nu. Idag är det en vanlig chill dag, men klockan 3 ska vi till min kära kusin. Hans fru har tagit examen så vi ska dit och fira =) Mumms på smörgåstårta, har hört rykten om att de ska bli de hehe. Vaknade väldigt tidigt men kände verkligen hur huvudverken var igår så jag gick ner och la mig i fårtöljen i stället och forsatte kolla på fortsättningen på grabben i graven brevid. Nu äntligen hann jag se klart den haha. Kom även på att vi köpte en fettborttagningmaskin typ för nårra år sen, letade upp den och provade haha. Kom ihog att jag avnände den bara 5 gånger typ, sen blev den uppkastad på vinden, fast den har kommit ner av någon lustig anledning.... ? Vem är det tro, jag mamma eller pappa? Ja som ni kanske har förstått så bor jag ensam med mina föräldrar nu, min syrra har skaffat man barn o hus och lika så mina bröder. Så nu är jag ensam här, fast jag har ju lilla Towa, och de är världens snällaste hund. Alla gillar henne. Jag loooovar (A).


VIBRATONE




Sätt den på mage, lår armar rumpa, vad som! Den vibrerar så att musklerna drar ihop sig och blir större medans fettet försvinner. * På något lustigt sätt * haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0