bad & mys


Mumms, vad skönt det var att bada igår. Spolade upp ett riktigt bubbelbad. Ansiktsmasken jag använde var verkligen ågot nytt. När jag öppnade den såd det ut om Yes diskmedel, ja sprang ner till syrran och frågen sen kom vi underfund med att det var en ansiktsmask som skulle stelna sen drar man bort. Så jag smetade på det och skärde upp mina kalla gurkbitar och klev ner i baden och njöt. Jag behöver verkligen slappna av men jag gör aldrig det. Jag är alltid yber stressig. Men tur som är så har jag lärt mig att hantera de för ett år sen badade jag aldrig, jag hade till och med glömt bort att man kunde bada inomhus. Men det är verkligen de bästa "slappna av tipset" från mig, att bada gotta till det lite för sig med en god drink med sugrör, men ansiktsmask och hårinpackning och bubblor, massvis av bubblor :D.

Hade fått jätte skön ansiktsmashage av Fian innan också, somnade nästan. Hon tog min aco fuktkräm salva och använde sig av den, prova!!






Hur jag tvättar hårförlägningen!

Min kära hårförlägning som jag inte använt på så länge ska börja komma till använding igen ;)  Jag hade så långt hår innan att hårförlägningen inte hjälpte ett dugg, den var till och med kortare än mitt riktiga hår haha, men nu så klippte jag ju av min slitna hår så nu är det kortare än hårförlägningen, så nu ska jag börja använda den igen. Den är ju ganska skitig eftersom man inte brukar tvätta den så ofta, visst gör man inte de? Egentligen är det ju ganska ofrächt. men jag gör iallafall så att jag håller i den och sköljer av den, krämar in den med schampot och sen balsam och de. Jag lägger ut den på en handduk och tar i alla hårprodukter, sen kammar jag igenom den och blåser de tort. (Y) De luktar gott och blir jätte fint och lent!



Sen är det bara att platta den eller locka eller vad man nu vill. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0