2009-06-10

Hello allesamman. Fy vilken underbar dag det har varit idag! För det första drömde jag en av de bästa drömmarna jag drömt på den senaste tiden, vill tillbaka !!!  Är det någon som vet hur man kan drömma vidare på den drömmen man aldrig han drömma klart? Måste få veta hur fortsättningen gick till. :P Hur som helst, jag vaknade av att jag fick massa sms, brukar ju alltid ha ljudlöst men det hade jag inte idag. Ett sms var från mamma

- Kan du vara klar klockan 11 om du ska med till nybro?

Så jag började göra iordning mig och käka frukost och de. Blev klar vid 11, men självklart var mamma inte hemma innan de. Utan hon hade ju varit och klippt sig så det tog ett tag, och när hon kom hem ville hon ha lite kaffe och macka innan vi åkte iväg. Så det fixade vi. Nu var jag Mamma 6 min kära moster Kia påväg till nybban. Där åkte vi och stannade hos Liza, och det första vi såg när vi öppnade dörren var denna. Haha Älskar den flickan asså, hon har gjort en Jamaica cykel. Den ska jag sno ifrån henne någon dag jag lovar :D Så nu vet ni, min morster älskar Jamaica och Bob Marley!



 och sen gick vi på stan i några timmar. Första gången jag var på "stan" i nyrbo faktiskt. DOm hade söta små affärer, men inget slår mitt kalmar inte! Hittade ett par små söta skor som bara kostade 159:- skit snygga och skit billigt, men köpte dom aldrig. Vi gick runt i alla möjliga sortes affärer, men hittade en som hette var-dag där det fanns snygga kläder. Hittade ett VITT linne.. tur att jag aldrig köpte de vita igår då, det var nog meningen till att varför det var slut igår. För denna var Yber söt, avgudar den, skit snygg till skinnjacka och till fin och allt! Blev skit glad, så den fick jag av mamma. Det var rea bara 300 :- det var den verkligen värd! =) Ska ta någon bättre bild på den någon gång =)



Sen åkte vi till mc och käkade lite, Kia betalade allt och vi gjorde så att 3 av oss köpte plus menyer så vi fick dom nya coca cola glasen som har kommit, yber coola var dom ju! Kommer ut en ny färg varje vecka, denna gången avr det lime grönt. Men visst är det fräckt. Ska köpa en plus meny varje vecka nu, usch jag kommer bli en liten tjockis nu ju hehe. Sen begav vi oss in till kalmar för att släppa av Kia hos sig och så gick jag mamma & liza på stan. Vi skulle kolla på pilgrims smycken till mig. För jag önskar mig de nu när jag slutar 9:an. En fin serie smycken. Så det var vi iallafall varit och köpt, ska visa bild på den på fredag. Eftersom vi har slått in de, så kan ändå inte ta kort nu. Är iallafall jätte glad över de. Vi gick runt och kollade i lite andra affärer också, och sen kom vi hem. Nu sitter jag här igen. Ska snart äta sen ska jag ut och möta Fanny. uscha, imorgon är det vandring med alla 9:or och 8:or. Har hört rycktet att det ska bli dåligt väder imorgon, och då tänker inte jag vara ute och vandra. Jag tänker inte bli förkyld och sjuk på Fredag nör vi går ut inte! Så jag får nog stanna hemma i morgon. jag blir så lätt sjuk nämligen så, jag vill ju inte vara sjuk precis när vi fårr sommarlov!

Men nu ska jag käka CIIIAOOOO<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0