Hos Victor =)

Igår var jag och festade, med Max & Melina såklart  ; ) Kom hem igår kväll vid 3 tiden så vaknade rätt sent.  När jag vaknade berättade min brorsa att Max hade åkt iväg så då gick jag och lade mig igen. Sen terrar Victor mig på sms och jag blir tvungen att åka dit. Idag ska jag hem, på torsdag ska jag nämligen till göteborg med Amanda vi ska gå på Liseberg och chilla i hela 4 dagar, kommer bli underbart (Y) :) blir väldigt stressigt här, men ikävll fixar jag min blogg, jag vet att den har varit lite krånglig på sista tiden. Men nu äntligen är den igång igen Eller snart.. ;) Heheh Bloggar när jag kommer hem och lägger in lite bilder, BTW en fin bild på Victor :D


Kommentarer
Postat av: e

bläääääääääääää

2009-07-28 @ 03:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0