Home again!

Nu är jag äntligen hemma, inte för att jag precis uppskattar det nu när jag väl är här, det är verkligen dött! Alla är borta, jag längtar till och med upp till böda igen :(. Det har varit hur mysigt som helst de senaste dagarna både Max & Sanna har varit hos mig, eller Max jobbar ju på vår camping, men vi 3 är helatiden, vi äter mat tillsammans, vi åker till böda sand till sammans, vi är i stort sätt heladagen, Vi är som 3 syskon haha. Har haft det sjukt kul sen jag skrev sist. Fest på stranden varje kväll nästan, annars har vi mys pys hos mig, så det blir alltid en rba kväll i vilket fall. Igår ösregnade det så det var faktiskt ett - men iallafall, vi hade super kul.

Btw, igår vad jag & Sanna på böda hamns marknad, och vi vann varsin slips hehe nice va ;) Vi har också bildat en klubb som heter SNIP hahaha, " på skämt " och ingen kommer lista ut vad det betyder, och gissa varför det just blev det också, haha ;)Bara vi som vet (A)



* Chekka in mina nya shoes också, skit snygga, man kan inte tro att det är sant men sneckan " en affär i löttorp vade sådana skor som jag velat ha. Har letat hela sommaren tills nu. Har haft sådana skor i flera år nu, och nu äntligen fann jag dom fast lite nyare modell, MJaooooof på dom, eller vad säger du Sannyy ;) ( Jag är åt vänster )

Nu är jag iallafall hemma, och ska packa ner alla mina saker i lådor nu, eftersom när sommaren är slut så flyttar jag, för er alla som inte vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0