VERONICA MARS!

Jag läste idag på bloggens startsida att det kanske kommer en film med Veronica Mars. Det är typ en ungdomsserie som är jätte bra. Jag brukar alltid ligga och kolla på de hela dagarna när jag är sjuk. Det handlar om Veronica & hennes liv. Hennes pappa har en gång varit " högste polis chef " men jobbar inte som det längre så han startade en "dektektivbyro". Veronicas mamma har dött men dom verkar klara av livet iallafall. Hon brukar ofta hjälpa sin pappa med fall, och hon är väldigt duktig och väldigt smart. Hon har en pojkvän *minns inte vad han heter* och han är dock inte med på bilden. Hans syster har dött, alla tror att det var hans föräldrar som gjorde det, eftersom att dom alltid bråkade och trotsade varann. Hans syster var även Veronicas bästa vän så det är väldigt jobbigt för henne med all död. Men hur som helst denna serien är urbra! Skulle vara jätte kul om dom spelade in en film. Jag råder er att se den, det brukar visas på kanal svt2 nästan hela förmiddagen.  SE DEN ; )








MÖTE

Idag efter skolan så kom jag hem och gjorde iordning mig och åt lite. Jag skulle nämligen in till stan på ett möte. Allt gick bra, vi gick igenom mycket. Mötet höll på i ungefär 1 timma efter det åkte jag och Daddii till Mcdonald och käkade. Mysmys jue, fast kanske inte på världens bästa ställe precis hehe. Men gott vare. Idag i skolan så hade vi hemkunskap så vi fick göra äppelpaj och usch vad äckligt det var, jag blev jätte mätt men riktigt spyfärdig så jag åt inget på lunchen som var efter hkk:n. Nu ska jag sätta mig och försöka gå igenom lite läxa som vi har tills imorgon.

1. Engelska läxa
2. So läxa
3. Jazz-förhör

Skit jobbigt ju att ha allt de på en och samma dag. men ändå. Det är det ända jag har kvar denna veckan. Jag har bestämt med Emma på fredag att vi skulle ta en fika på Café Corner och ge varann julklapparna som ännu inte blivit av. Senare på kvällen så ska jag till Gymnasie Sandra * ett discotek * med Sanna. Vi ska träffa frida där.  Det kommer bli sjukt kul.  Några tips på vad man kan ha på sig? Ingen aning faktiskt, får se om jag går. Men hur som helst. Senare ikväll ska jag hem till Sanna och fixa lite med disignen på bloggen blev ju inte av igår. Sen ska jag ut och träffa Cralle en stund.

PUSS&HEEY®

Kommentarer
Postat av: beeecka!

VERONICA MARS <3 absolut sevärd!

hoppas vi ses nångång, gullnos :*

2009-01-21 @ 17:20:19
Postat av: Amanda

Åh en film, jag älskar Veronica Mars :) <3

2009-01-21 @ 17:57:09
URL: http://mormoreminidol.blogg.se/
Postat av: danne

Veronica mars haha :D

2009-01-21 @ 21:24:29
Postat av: Amanda

Svar: Tröjan köpte jag på Cubus :)

Gå in på http://www.designadinblogg.se/2007/october/lagga-in-en-egen-bild-som-header.html , där förklarar en hur man får en egen bild där uppe :)

2009-01-21 @ 21:59:36
URL: http://mormoreminidol.blogg.se/
Postat av: Chelise

Tack så mkt för din kommentar :)

2009-01-23 @ 12:48:56
URL: http://chelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0