Nu blit det Stan!

Wihuu, nu har jag äntligen gjort iordning mig, har duschat och smort in mig och fixat håret med inpackning o.s.v. nu kan jag äntligen ge mig på något annat. Jag har bestämt med Sanna & Hanna att vi ska till CaféCorner och fika, och bara snacka. Det kommer bli mys mys tror jag. Annars har jag faktiskt inte gjort så mycket idag. Juste!! Förrästen, ikväll kommer min moster hem, Hon & Hennes man bor i Norge men ikväll flyttar dom hem, Fast Bosse " min mosters man" kommer lite senare för han ska jobba lite till. Så det blir väl att dom får bo hos oss i mer än ett halv år, det kommer bli kul (A), men det kommer kännas som att jag har 4 föräldrar, :S Inte lika kul, men jag & Sanna har sagt att jag ska få bo hos henne ett tag om det blir för jobbigt. Men det känns faktiskt kul att dom kommer hem igen, dom har ju borr där ett bra tag nu, flyttat tillbaka, flyttat dit  igen, och flyttat tillbaka och nu hoppas jag att dom stannar här hemma. Hoppas att ni andra har en trevlig kväll,

PUSSHEY©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0