Nattnattnatt

Nu blir det till att sova, skola imorgon igen. Innan jag går och lägger mig måste jag bara ner och ta lite & äta är hungrig av någon konstig anledning. Jag menar, jag åt ju jätte mycket sist :O  Annars har jag inte gjort så mycket idag. Skolan som vanligt efterskolan blev de att gå hem, men när jag kom hem la ja märke till att mina nycklar var borta, men pappa var sån tur hemma & han som precis skulle sticka. Men mamma kom 3 minuter efter så då fick hon köra mig hela vägen där jag gick hem från skolan. Men jag hittade dom inte jag skulle precis gå till Vaktis " Vaktmästaren på skolan" & fråga om dom fått in någon, Men då får jag se genom glasfönstret att mina nyckar sitter kvar i skåpet. Asså jag var så virrig idag efter som vi fick sluta tidigare,  jag var helt säker på att jag hade med mig dom & att dom låg i fickan helatiden under vägen hem. Men de gjorde dom inte sen kom jag hem i lugn och ro och kollade på bortspolad med barnen men jag somnade *-*  senare åkte jag & mamma till maxi och köpte ny foundation! (Y)    Skriver mer imorgon, då blir det stan med Elmedina. Mycket trevligt :) <3

PUSS&HEEJJ®

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0