Kvällen


Uhh, vad skönt kommer precis ut från duschen. Vad skönt, har lagt in hårinpackning så väntar på att skölja ur de. Mamma & Jag har ju varit inne i stan idag. Ahh, ja blev så himla arg på han som skulle prata med oss. Han var ju helt sjuk! Dom på tre lurar i oss massa dyra saker känns det som, men vi snackade lite me dom, vi kanska gör så jag får en ny mobil istället och ett nytt abonomang. Så det inte blir så fasligt dyrt. Men jag ville bara påminna alla om att jag fyller om om ungefär en månad och 2 veckor :D:D:D Den 9 mars, om man ska vara petig. Sen gick jag & mamma runt lite på stan, jag hittade ett par jeanstight, En ny modell jag aldrig sett innan. Dom fanns på gina, Helt ok faktiskt. Jag glömde skriva hur det var i skolan idag. Jo det bröjade med att jag råkade spilla ut all mjölchoklad i mitt skåp, på min jacka, på böcker osv, jätte niiiice.  Sen fick jag sviiin ont i magen. Skit jobbigt ju :(, Annars har dagen varit jätte bra. Vi labbade i No:n skit kul varé Jag Frida Hanna & Leni var i samma grupp,  Här nere är lite bilder.



Bild på: Mitt chokladigaskåp *tehe*, Labben på No:n, & jag när jag kommer till skolan * ; )

Godnatt Godnatt nu ska jag sova : ) ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0