Hos Broshan ikväll.





Hej, sory att jag har varit lite off nu dom senaste dagarna, men allt är så surt. Igår var jag på möte och det gick bra fick göra massa test o.sv men allt gick väl, det var lätt. Igår var jag bara hemma efter mötet var jätte trött. Kände mig jätte trött. men senare så skulle jag och min trogne vän Sanna Hjärtström ut och gå, & då mötte vi på några som vi inte skulle ha träffat. Men de gick ju som det gick. Ringde amanda sen, och hon berättade massa saker en "anonym person" hade sagt om oss, Alltså skitsnack! Och de är det värsta jag vet, så idag i skolan va de synd om henne. Vi skulle gå fram till henne och fråga vad det var hon egentligen ville. Hon hade sagt att jag hade fult hår, att det var slitet osv.? Vilket liv har hon egentligen? Så hade hon sagt att Sanna var tråkig och bara hängde i korridorerna helatiden och aldrig sa något. HON SÄGER VÄL INGET TILL DOM HON INTE KÄNNER! Att folk kan göra mig så tokig ibland.  Jag ska berätta att Sanna e den bästa tjejen som finns. Ni som inte känner henne säg inget, hon e underbar! Och min största fråga är, varför snacka skit, är hon avundsjuk eller haha. Asså, sluta upp med de alla som gör sånt. Det är verkligen dagens -. Och när vi väl skulle snacka med henne blev hon rädd och cyklade hem. och skriv inte och fråga vem det är för de tänker jag inte berätta, om hon läser detta så vet hon iallafall.  Men hur som helst, dagen rullade på och vi slutade skolan. Jag väntade på att mamma skulle svara, jag hade ju skit brottom men ringde Sofie, och hon sa:

-Men vadför kommer du aldrig, vi har ju stått här ski länge nu?
-Men vart är ni?
-Men vi skulle ju hämta dig!

Då hade visst mamma glömt säga att Sofie skulle hämta mig. Snacka om att slösa på värdefull tid eller! hehe. När jag kom hem stack jag fort upp och bytte om till mjukis och så. Sen stack jag til Sanna, skulle ju hjälpa henne med att packa och städa. Men hon klarade sig själv riktigt bra ju. Sen drog vi in till stan vi skulle träffa Tilda. När vi går inne i stan får vi se Madde & Amanda sitta inne på mc, vi drar också dit och käkar. Var ju skit hungrig ju. ; ) Vi satt där skit länge, kom jätte mycket folk, Vi träffade Malin,Sandra& Natta, ett riktigt litet gäng var vi ju nu. Sen drog vi hem. Mamma & Pappa skulle hem till broshan min. Så jag fick gå dit. Sitter här med datan nu och chillar, tog med mig mitt nya USB-minne så jag lyssnar på min egna musik, mummaa på de! Ska faktiskt sätta mig och va lite social med dom andra nu. Sen blir det väl att göra läxan som jag inte gjort klart än.

HADEBÄSTHÖNNIPUSSSHEEEY©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0