Hemmaaaa!

Uschaaa, Vad tråkigt! Dagen har gått jätte bra tills att vi hade gympa och JAG blev utvald till målis. För det första är jag dålig på handboll, eller jag hade ju säkert varit bra om jag hade spelat men nu är det så att handboll just handboll har aldrig intresserat mig...  Men hur som helst! Jag var faktiskt jätte duktig, släppte bara in 3 mål ; ) As stolt ju, Men problemet var att jag vred benet på nått lustigt sätt så jag fick skit ont i min höft som jag typ bröt förra sandra haha. Då hade jag skit ont så jag bad Sofie.P att slå på de för jag trodde att det skulle bli bättre, men ja. Ni fattar nog vad som hände istället. Så jag fick gå hem en timma tidigare idag, as chill ju. Men mamma var i simhallen och pappa var och besiktade en bil, men jag hade tur för min musiklärare Heidie skulle precis hem så jag fick sjuts. Nu sitter jag hemma och har drågat ner mig med ibumetin och tigerbalsam. Hoppas att det kommer bli bättre till klockan 4.Ska möta Elmedina i stan. Men det kommer bli chill.

PUSSS&HEJJ SÅLÄNGE®




GÅRDAGENS OUTFIT
Jag hade på mig pappas blåa shorta med ett svart skärp i midjan. Svarta tights och klackaskor. Jag tycker om att ha smycken så jag hade även på mig stora pärlöronhänge och ett pärlhalsband.

Kommentarer
Postat av: victor

Tur du har med skjuts :P

2009-01-20 @ 16:23:37
Postat av: Carro

Fin bild :)

2009-01-20 @ 18:45:39
Postat av: linus

Hehe, nice. Fan va jobbigt. Och hur lyckas du med attt bryta häften?

2009-01-21 @ 14:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0