Hellu allihopa,

Har precis vaknat, är fortfarande lite små trött. Har hunnit äta frukost med, undra vad jag ska göra idag? Blir väl att umgås med Mammii lite och kanske göra lite läxa, men ikväll. Då blir det väl att dra ut. Igår hade jag väldigt trevligt faktiskt. Glömde skriva att jag träffade Fanny en stund med, hon kom hem till mig & vi snackade om lite saker. Det kändes skönt.  Har pratat lite med Mamma, Det blir väl kanske att flytta till stan nu då, Skulle verkligen vara det skönaste som kunde hända. Jag trivs verkligen inte i smedby det är inte tryggt att bo här. Så idag ska jag väl också göra det skönt för mig, ska ta ett varmt bad och bara slappa sen smörja in mig ochbara ta det lungt! Är väldigt trött som jag sa. Nu ska jag snart gå ut och följa Emelie till bussen.

PUSSHEEY©



VAD JAG ÖNSKAR MIG  DEN 9 MARS!

Det är lite små kul att jag & Frida fyller år på samma dag, 9 mars! Alla säger att vi är lika, och pratar likadant haha. Men de tycker INTE vi. : ) Jag önskar mig faktiskt inte alls mycket i år, väldigt lustigt annars brukar jag önska mig jätte mycket saker, men näee. Inte i år. Tänkte lägga ut lite bilder på vad jag önskar mig, kolla här nedanför.



Det är faktiskt bara detta. Väldigt lustigt och ovanligt för att vara mig. Vi köper ju ny tv & sånt när vi flyttar lix.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0