GymnasieSandra ikväll



Ikväll varé Sandra, skiit kul. Det började med att jag vaknade & klädde på mig lite kläder. Jag mamma & Pappa åkte till stan. Pappa skulle köpa nya skor och jag skulle bara kolla lite. Vi åkte runt lite och kollade. Men jag dum som jag var åt ingen frukost så jag var ju skit hungrig och vi skulle äta mat hos Farmos klockan 5 ! Men ja klara mig, sån tur va hehe. Jag hittade faktiskt en skit snygg kofta på lindex " den rosa som är på bilden " Skiiit billig varen! Det är rea där kolla in vett ja. Sen ett par nya gympaskor för min lärare klagar på att jag alltid har strumpor på mig. Sen fick jag ett USB-minne av pappa. Man kan tydligen använda de till sitt PS3 spel? Hittade ett halsband och ett skärp på lindex också. Var jätte nöjd faktiskt :)

När vi ätit mummsig mat så kom jag på att klockan var ganska mycket, jag och Sanna skulle ju till Gymnasie Sandra. Så jag ringde henne och vi bestämde att vi skulle åka hem och hämta henne & mina saker sen skulle vi köra in till farmor igen och göra iordning oss i hennes källare. Så det gjorde vi. Haha, Det var skit kul typ snackade massa gojja & flummade runt som vi brukar göra. Sen när vi var klara gick vi till Sandra. Det var typ inget folk där alls, men vi hade ju bestämt med Frida ml.f så vi var ju ett litet gäng skit nice varé ändå. Jag var typ as trött & less på att ja hade dissat Emelie för att åkt till sandra när det ändå inte var något folk där. Sen helt plötsligt slog det i mig att jag borde gå in & Dansa och bara skita i allt. "För det har hänt lite små stuffs nu unger helger då va" så ville bli av med all skit. När jag dansar, får ja helt plötsligt se en kille som jag inte träffat sen Böda sommras Så det var ju kul att jag fick se honom iallafall. Vi dansade & ja träffade massa roligt folk. Sen när klockan blev 2 så blev det att gå till Bussen, vi gick bort till stationen & Sannas nybro vän Offe hängde på. Innan vi hoppade på vår buss så gick vi in på Maxims och köpte lite godis och dricka. Jag köpte en Redbull ja kände att jag behövde bli lite pigg haha. Vi åkte hem med bussen och gick till Sanna. Vi låg typ och snackade till 4 halv 5 sen somnade vi

TACK FÖR EN HÄRLIG KVÄLL SANNA & ALLT ANNAT FOLK <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0